Antu.com Cep Forumları
Sayın Ziyaretçimiz foruma bağlanmak için tıklayınız
Antu Radyo
Antu Radyo'ya Dj Alımı Olacaktır..
3 / 8
  minzomarakan - 07.03.2007 01:04


Mesajı Gönderen: Sekoloji;8928531
24 saat yayınımız var 11:00 - 01:00 arası ben 01:00-11:00 arası Rafet yayında.

Arabesk ve özgün müzik dışında herşey olabilir..



Şuan Cengiz Kurtoğlu çalıyo En azından sesi ona benziyo.Herhangi bi arabeskçi işte

[alıntı yap]

  deXtreme - 07.03.2007 05:05

Blues içerikli bir program olusa arşivimi paylaşabilirim

[alıntı yap]

  Leslie Can Tuzcuoglu - 08.03.2007 11:16

görev verilirse yaparız 24 saat bilg başındayız istek programı bilem yaparız yani ....

[alıntı yap]

  Sekoloji - 08.03.2007 11:26


Mesajı Gönderen: Leslie Can Tuzcuoglu;9368334
görev verilirse yaparız 24 saat bilg başındayız istek programı bilem yaparız yani ....

Eski Dj tekrardan aramıza gelmen çok güzel olur abi senin jingiller hala bende olması gerek

[alıntı yap]

  Leslie Can Tuzcuoglu - 11.03.2007 08:51

benim öbür makina ayvayı yemişti bütün cingıllar orda kaldı ... heheh

[alıntı yap]

  fb_champion - 16.03.2007 05:51

Techno Programi düsünüyorsaniz neden olmasin

[alıntı yap]

  kizilajan - 21.04.2007 19:27

radyo radyo arkadaşlar radyoculukta sınır olmaz aslında radyo cu dediğin ınu çalmam bun çalmam dememeli arabeskse arabesk fantaziyse fantazi türküyse türkü sanatsa sanat herşeyi yayınlamalı radyoculuk keyfi bir iş değildir anme hizmetidir bu yüzden o olmasın bu olmasın demek yanlış herşey olmalı çünki radyo kitlelere hitap ediyo ne dersiniz?

[alıntı yap]

  pekmania14 - 25.04.2007 08:31

ben her tür çalarım.süper şarkılarım var.ben dj olabilir miyimmmmmmm

[alıntı yap]

  AxeHammeR - 27.05.2007 13:16

rock-metal djleri seçildi mi başvuru yapcam da,müzisyenim arşivim geniş

[alıntı yap]

  19juzam07 - 29.05.2007 18:24

trance ve tekno müzik konusunda elimden geldiğince yardımcı olabilirm eğer ankaradan pc başından yayın yapabiliyosak neden olmasın?

[alıntı yap]

3 / 8