Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı
Antu.com Forum Ana Sayfa

Sayın Ziyaretçimiz Hoşgeldiniz

Forumlarımıza bağlanmak için
tıklayınız


Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz
Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz.

Antu.com Fenerbahçe Forumlarına Ücretsiz üye olarak Dünyadaki bütün Fenerbahçelilerle , Fenerbahçeyi ve Türk Futbolunu Tartışabilirsiniz.
Antu.com Foruma Ücretsiz E-mail ile (yahoo,gmail,hotmail,msn vb.) kayıt olamazsınız. Forumlarımıza Üye olmak için tıklayın!

Yüzbinlerce başlığı ve milyonlarca mesajı okuyup cevap yazabilirsiniz.
Dünyadaki binlerce Fenerbahçeliyle Özel Mesaj yoluyla tanışıp konuşabilirsiniz.
Antu Multimedya Forumları vasıtasıyla binlerce Resim,video izleyip, size ait resimleri, videoları gönderebilirsiniz. Fenerbahçe, Türk ve dünya sporuyla ilgili golleri ve görüntüleri izleyebilirsiniz.

Bütün bu imkanlara ve daha fazlasına Forumlarımıza üye olarak sahip olabilirsiniz.


forum.antu.com - Fenerbahçe Forumları - Celal Aras Basketbol Forumu - Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı

Paylaş 
Sayfa: 1....7.8.9.10.11.12.[13].14.15.16.17.18.19....67
17.07.2020 03:01 Cuma Konu Puanı: 0

Cole Phelps
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: intuition:cLink:1001104



Yahu Cole‚ Obradovic üzerinden duyduğun rahatsızlık yüzünden Kenan transferini mantıklı buluyorsun.
Kenan transferi tamamen mantıksız bir hamle. Şunu Obradovic yapsa gömeceğini biliyoruz.



Abi 5 yabancı oynuyor ligde.

Ben Kartalı isterdim‚ eleman ispanyaya gitti.

Berk Uğurlu da olabilirdi ama oyunu daha olgun değil mi Kenan´ın?

Yerli bir guard şarttı‚ neden böyle bakamıyoruz?

Hep söylüyorum‚ benim derdim Obradovicle değil‚ ona tapanlarla‚ gittiği için saçma sapan kuruntu yapanlarla.(Asla sana demiyorum abi‚ sen Obradovic´i benden bile çok eleştirdin)


  
17.07.2020 03:04 Cuma #109

Cole Phelps
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: Semih:cLink:1001109




hocam‚senelerdir tanımadın mı bu karakteri?



Ooo "Garden State-U.." cole phelps fan kılab kurucu üyesi Semih bey damlamış‚ iki kişi konuşurken üçüncüye bir şey düşer ama bilemedim yuesey´de ne derler bu işe...

merak etme‚ herkes kendi görüşünce insanları tanıyor burada‚ ona göre de konuşuyor cevap veriyor.alakamız olmayan işlere çok karışmasak mı ne

Mesaj Cole Phelps tarafından düzenlenmiştir...


  
17.07.2020 03:11 Cuma #110

Cole Phelps
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: mehmet07:cLink:1001099



Başka ne yapacağız ? Basketbolda böyle işte. Efesin baştan aşağı değiştiği dönem var bizim de olacaktı ve oldu.

Yeni sistem kuruldu ve ümit etmek tek yapılacak iş. Pianigiani´li anderson jasikevicius batiste ve sato´lu yıllarda yaşadıklarımızı unutmayalım.

Ve yine umut edelim mesela 10 sene şampiyon olamayan Efes bizden düşük bütçe kadro kurunca yine çok tanımıyorduk larkin´i falan hatta bize karşı da şans tanımıyorduk ama kimya tuttu‚ ne seviyelere geldiler.

Şimdi biz napalım toplanıp şubeyi kapatın eylemi mi yapalım ?

Ne istiyorsun mesela taraftar ne yapmalı ?



Çok güzel yorum.

Efes´in kurduğu takım burada küçümseniyordu.Yok işte sokak basketbolcularını toplamışlar da‚ yok işte bir düzenleri yokmuş da‚ yok set oyunları yokmuş da‚ gelen atıyormuş da bilmemne.Ne oldu?Herifler 2 senedir bizi her yerde yendi.Bu sene pandemi olmasa %90 da kupayı alacaklardı.Şimdi diyeceklerki yok Final four günlük form durumu‚ iyi bununla avunun o zaman‚ gözardı edin gerçekleri ne diyelim.Hala aynı şeyleri konuşuyoruz şaka gibi ya...


  
17.07.2020 03:20 Cuma #111

Cole Phelps
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: Civa:cLink:1001100

adam hater obradovic gitti hala bos bos konusuyor‚ alıntı yapmayın da su saçma mesajlar okumak zorunda kalmayalim engelleyin geçin.



Son kısmı çok doğru.(Obradovic haterı değilim)

Beğenmeyen engellesin.Milletin beğenisine göre yorum yazacak halimiz yok.Kendimizce doğrularımızı yazıyoruz‚ hiç bir hakaret‚ hiç bir itham‚ sataşılmadığı taktirde hiç bir kişisel münakaşaya girişim yok.Seviyeli saygılı adam gibi argümanlarla tartışmak isteyenlerle her zaman aynı şekilde tartışırız.Haksızsak ikna olursak kabul ederiz‚ ettik de.Ama bu şekilde tartışacak meziyetlere sahip kişisi ne yazıkki az‚ yapacak birşey yok elbette.


Mesaj Cole Phelps tarafından düzenlenmiştir...


  
17.07.2020 06:12 Cuma #112

Semih
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: Cole Phelps:cLink:1001111



Ooo "Garden State-U.." cole phelps fan kılab kurucu üyesi Semih bey damlamış‚ iki kişi konuşurken üçüncüye bir şey düşer ama bilemedim yuesey´de ne derler bu işe...

merak etme‚ herkes kendi görüşünce insanları tanıyor burada‚ ona göre de konuşuyor cevap veriyor.alakamız olmayan işlere çok karışmasak mı ne

Mesaj Cole Phelps tarafından düzenlenmiştir...



nasıl da anladın karakterin kim oldugunu!!!

burası açık forum‚okuduklarımıza yorum yapma yasağı var da ben mi bilmiyorum?

usa de‚I am getting under your skin derler...araştır‚öğrenirsin.




  
17.07.2020 06:33 Cuma #113

intuition
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: Cole Phelps:cLink:1001110



Abi 5 yabancı oynuyor ligde.

Ben Kartalı isterdim‚ eleman ispanyaya gitti.

Berk Uğurlu da olabilirdi ama oyunu daha olgun değil mi Kenan´ın?

Yerli bir guard şarttı‚ neden böyle bakamıyoruz?

Hep söylüyorum‚ benim derdim Obradovicle değil‚ ona tapanlarla‚ gittiği için saçma sapan kuruntu yapanlarla.(Asla sana demiyorum abi‚ sen Obradovic´i benden bile çok eleştirdin)



Kenan´ın su takıma vereceği bir şey yok. Yani ligde oynatmaya zaten neden oyuncu alalım ki. Ergi oynar zorlanırsak.
Kenan bayağı bayağı hiçbir şeyi tam yapamayan bir oyuncu. Gelirken çok sevinmiştik‚ gönderirken daha da çok sevindik.




  
17.07.2020 09:50 Cuma #114

ilberto
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: imaden:cLink:1001080

Yorumları okuyan sanki DeColo yerine Kenanı aldık sanır. Takımda ilk 5 başlayacak PG Lorenzo‚ onun yedeği Westerman‚ onun da yedeği Kenan. EL için değil Türkiye ligi için yapılmış bir transfer.

Sanki CSKA da Real de yedeğin yedeği olan oyuncular daha yetenekli‚ daha yıldız

Mevcut durumda aşağıdaki gibi bir kadromuz oldu. Bence asıl büyük transferi henüz yapmadık (5 numara için) DeColonun yedeği de Nunnally olacak gibi görünüyor

Lorenzo - Westerman - Kenan
DeColo - Nunnaly? - Melih
Ulanovas - Pierre - Tarık
Vesely - Barthel - Berkay
???? - Hamilton - Ahmet



Bir 5 no lazım. Nunnaly sanırım gitti. Bir de dixon´ı kadroya yazmamışsın.


  
17.07.2020 10:04 Cuma #115

Mamadou_Niang_007
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı

Kenan alınmasın diyen arkadaşlar kim alınsın isterlerdi ? Veya oyun kurucu mevkisinde kimse olmasın mı diyorşar ? El + Bslde dinlenmeden lorenzp ve westermann oynatmayı mı düşünüyorlar? İstenilen şey nedir yani


  
17.07.2020 11:47 Cuma #116

AyB_FB
Fenerbahçe Erkek Basketbol 2020-2021 Sezonu Transfer Haberleri Başlığı


Mesajı Gönderen: ilberto:cLink:1001118



Bir 5 no lazım. Nunnaly sanırım gitti. Bir de dixon´ı kadroya yazmamışsın.



Nunn belli degil gibi duruyo. O dogum gunu kutlamasi ve Nunn´in twitterda cevabi sonrasi 50-50 gibi durum. Ben her an bekliyorum acikcasi Nunnally ile 1 yil daha haberlerini..

Kenan transferi sonrasi bence her an Dixon vedasida olabilir diye dusunuyorum. Zaten pandemi sonrasi ailesi geri donmesi icin baski yapiyo vs haberler ciimisti..


  
Paylaş 
Sayfa: 1....7.8.9.10.11.12.[13].14.15.16.17.18.19....67