Hasan Ali Kaldırım
Antu.com Forum Ana Sayfa

Sayın Ziyaretçimiz Hoşgeldiniz

Forumlarımıza bağlanmak için
tıklayınız


Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz
Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz.

Antu.com Fenerbahçe Forumlarına Ücretsiz üye olarak Dünyadaki bütün Fenerbahçelilerle , Fenerbahçeyi ve Türk Futbolunu Tartışabilirsiniz.
Antu.com Foruma Ücretsiz E-mail ile (yahoo,gmail,hotmail,msn vb.) kayıt olamazsınız. Forumlarımıza Üye olmak için tıklayın!

Yüzbinlerce başlığı ve milyonlarca mesajı okuyup cevap yazabilirsiniz.
Dünyadaki binlerce Fenerbahçeliyle Özel Mesaj yoluyla tanışıp konuşabilirsiniz.
Antu Multimedya Forumları vasıtasıyla binlerce Resim,video izleyip, size ait resimleri, videoları gönderebilirsiniz. Fenerbahçe, Türk ve dünya sporuyla ilgili golleri ve görüntüleri izleyebilirsiniz.

Bütün bu imkanlara ve daha fazlasına Forumlarımıza üye olarak sahip olabilirsiniz.


forum.antu.com - Fenerbahçe Forumları - Alex de Souza Fenerbahçeli Futbolcular Forumu - Hasan Ali Kaldırım

Paylaş 
Sayfa: 1....338.339.340.341.342.343.[344].345.346.347.348.349.350....397
08.04.2019 11:15 Pazartesi Konu Puanı: 0

sontamirci
Hasan Ali Kaldırım

takımda kaleci yok ‚ forvet yok ‚ güvenilir orta saha yok
gelip son iki senenin en iyi yerli solbeki tartışılıyor


  
08.04.2019 11:20 Pazartesi #3088

baku1907
Hasan Ali Kaldırım

Gol atsın dediklerimiz atamıyor.

Kurtulmak istediklerimiz gol atıyor‚ iyice başımıza kalsınlar diye.


Hasan Ali´den yedekten ötesi olmaz. Seneye 1. sınıf sol bek istiyoruz.


  
08.04.2019 13:20 Pazartesi #3089

fbcsahin1907
Hasan Ali Kaldırım

millet buna biraz daha kanarsa defansta bir şey yaptığı yok 1 tane isabetli ortası yok denk geldi gol attı diye seneye sol bek almaktan vazgeçerlerse o zaman görürüz işte! tersten ama

şunun Fenerbahçe ile idmana bile çıkmaması gerekirken biz bunun yerine sol bek almazlar diye şüphe içindeyiz

Mesaj fbcsahin1907 tarafından düzenlenmiştir...


  
08.04.2019 17:34 Pazartesi #3090

KamuranFB
Hasan Ali Kaldırım


Mesajı Gönderen: unihamburg:cLink:0356213



Yeterli ya da yetersiz‚ kabul edelim ki Hasan Ali elinden gelenin herzaman en fazlasini vermeye calisan bir oyuncumuz.




Bu kısma kesinlikle katılıyorum.

Sorun da zaten burada başlıyor‚ "elinden gelenin fazlası" Fenerbahçe için yeterli seviyede değil.




  
08.04.2019 21:04 Pazartesi #3091

noxtrag
Hasan Ali Kaldırım

badem gözlü yapmayın abi hemen. elinden gelenin elbette fazlasını yapacak cünkü yetenekleri kısıtlı olmasına rağmen Fenerbahce forması taşıyor.

bizim için bariz yetersiz. pozisyon almayı bilmiyor‚ defansif özellikleri kötü. ortaları falan hiç açmıyorum o konuyu zaten. yedekte dursun eyvallah ama gol attı diye en iyisi‚ yeterli falan zannetmeyelim.



  
09.04.2019 09:24 Salı #3092

Magath
Hasan Ali Kaldırım

Her yer sol bek dolu da biz beğenmiyoruz. Milli takım hocaları da kendisini tercih ediyor. Daha iyisi mi lazım? Evet ama mesela Hasan ali olmazsa kim var kaliteli? Caner! Caner´i sor bakalım renktaş beşiktaşlı arkadaşlarına. Adam bu sene 3 gol 5 asist yapmış. Bir sol bek için de kötü istatistik değil. Biz de Real Madrid değiliz ki Marcelo‚ Carlos(genç yaşında) alalım. Lige bakarsan en iyi 3 sol bekten biri tartışmasız. Yapacak pek birşey de yok açıkçası...


Mesajı Gönderen: noxtrag:cLink:0356242

badem gözlü yapmayın abi hemen. elinden gelenin elbette fazlasını yapacak cünkü yetenekleri kısıtlı olmasına rağmen Fenerbahce forması taşıyor.

bizim için bariz yetersiz. pozisyon almayı bilmiyor‚ defansif özellikleri kötü. ortaları falan hiç açmıyorum o konuyu zaten. yedekte dursun eyvallah ama gol attı diye en iyisi‚ yeterli falan zannetmeyelim.






  
09.04.2019 09:42 Salı #3093

mrtrky
Hasan Ali Kaldırım


Mesajı Gönderen: KamuranFB:cLink:0356239



Bu kısma kesinlikle katılıyorum.

Sorun da zaten burada başlıyor‚ "elinden gelenin fazlası" Fenerbahçe için yeterli seviyede değil.




hangi fenerbahçe için yeterli değil.

doğru 2007´deki fenerbahçe seviyesinde değil.

bugün bu takımın kesinlikle en iyi oyuncusu dirar ile birlikte.

istikrar - fizik güç - yetenek üçgeninin ortalamasını aldığınızda bu 2 oyuncu takımın %100 en iyileri.

kimse kusura bakmasın. durum budur.


  
09.04.2019 09:44 Salı #3094

baku1907
Hasan Ali Kaldırım


Mesajı Gönderen: mrtrky:cLink:0356262



hangi fenerbahçe için yeterli değil.

doğru 2007´deki fenerbahçe seviyesinde değil.

bugün bu takımın kesinlikle en iyi oyuncusu dirar ile birlikte.

istikrar - fizik güç - yetenek üçgeninin ortalamasını aldığınızda bu 2 oyuncu takımın %100 en iyileri.

kimse kusura bakmasın. durum budur.





Bir takımın en iyi oyuncuları "Dirar" ve "Hasan Ali" ise o takımın durumu vahimdir zaten.

Ligdeki bu durumumuzu gözler önüne seren en önemli ayrıntı bu.


  
09.04.2019 09:47 Salı #3095

BcrOzz
Hasan Ali Kaldırım

Iki gol atti diye yine degerlenmis Hasan Alimiz.

Bu cocugun en buyuk sikintisi iyi oynarken konusmaya baslamasi‚ ama kotu olurken ortalikta gorunmuyor‚ saklaniyor. Bu yuzden hic bir zaman bu kulubun efsane futbolcusu olamaz. Kendisi icin futbol oynuyor‚ uzerinde Fenerbahce formasi var yada yok umrunda degil.

Kac sezondur Fenerbahcemizde ama bir turlu benimsenmedi.


  
Paylaş 
Sayfa: 1....338.339.340.341.342.343.[344].345.346.347.348.349.350....397