Hasan Ali Kaldırım
Antu.com Forum Ana Sayfa

Sayın Ziyaretçimiz Hoşgeldiniz

Forumlarımıza bağlanmak için
tıklayınız


Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz
Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz.

Antu.com Fenerbahçe Forumlarına Ücretsiz üye olarak Dünyadaki bütün Fenerbahçelilerle , Fenerbahçeyi ve Türk Futbolunu Tartışabilirsiniz.
Antu.com Foruma Ücretsiz E-mail ile (yahoo,gmail,hotmail,msn vb.) kayıt olamazsınız. Forumlarımıza Üye olmak için tıklayın!

Yüzbinlerce başlığı ve milyonlarca mesajı okuyup cevap yazabilirsiniz.
Dünyadaki binlerce Fenerbahçeliyle Özel Mesaj yoluyla tanışıp konuşabilirsiniz.
Antu Multimedya Forumları vasıtasıyla binlerce Resim,video izleyip, size ait resimleri, videoları gönderebilirsiniz. Fenerbahçe, Türk ve dünya sporuyla ilgili golleri ve görüntüleri izleyebilirsiniz.

Bütün bu imkanlara ve daha fazlasına Forumlarımıza üye olarak sahip olabilirsiniz.


forum.antu.com - Fenerbahçe Forumları - Alex de Souza Fenerbahçeli Futbolcular Forumu - Hasan Ali Kaldırım

Paylaş 
Sayfa: 1....365.366.367.368.369.370.[371].372.373.374.375.376.377....430
07.07.2019 22:47 Pazar Konu Puanı: 0

Ayrton
Hasan Ali Kaldırım


Mesajı Gönderen: BeAtly:cLink:0359128



Adam birebirde oyuncu kaçırıyor diye tek başına kabahatli olmaz.

Alternatifli hücum yapamıyorsanız‚ istediğiniz kadar yetenekli bir hücum oyuncusuna sahip olun birebirde adam geçemez. Yani birini yanıltmanız için alternatif opsiyonlara sahip olmanız lazım. Aynı şey defans için de geçerli. Siz tandemini yapmaz‚ diğer adamları iyi tutmazsanız tek oyuncu tüm opsiyonları kapatamaz. Birini kapatır diğer taraftan açık verir ve bu da golle sonuçlanır‚ yapacak bir şey yok. Yani önündeki‚ yanındaki ve arkasındaki oyuncuların performansıyla artar veya azalır her oyuncunun performansı.

Bir de tek başına önlediği çoğu atağı da kayıt altına alın‚ oturup her şeyiyle tartışalım.

Bence söz konusu kendi oyuncumuz olunca eksileri üzerinden‚ karşı takım oyuncusu olunca da artıları üzerinden değerlendiriyoruz sadece. Hasan Ali bence hafife alınacak bir oyuncu değil.



Kendi tutması gereken adamı kaçırıyorsa ve bunu sürekli yapıyorsa suçlu kendisidir.

Takımın tüm hücum ve savunma zaaflarını kendisine bağlamıyorum. Kendi sorumluluk alanındaki hatalarından bahsediyorum. Yıllardır stoperde bu kazmanın açıklarını kapatan birileri oluyordu. Bu sene iyice defoları ortaya çıktı.

Sorun bu adamın oyuncu geçememesi‚ takımın tüm açıklarını kapatamaması değil. Yanından geçen adamı izliyor bu herif yahu. Bırakın tüm opsiyonları‚ kendi önündeki adamı tutamıyor. Biz tüm açıkları kapatsın‚ 2 tane daha ciğer taksın her yere koşsun demiyoruz. Kendi yapması gerekeni yapsın yeter. Saçma sapan yerlerde saçma sapan top kayıpları yapmasın‚ saçma sapan fauller yapmasın‚ rakibe saçma sapan asistler yapmasın‚ çalım yedikten sonra rakibi arkadan izlemesin‚ rakip orta açacakken‚ rakip daha rahat orta açsın diye 4-5 metre mesafede boş boş beklemesin diyoruz. Bunları yapmadıktan sonra sol bekte herhangi bir oyuncunun olup olmamasının bir faydası yok zaten.

Bu adamın yanından geçen adamı marke edebilmesi için takımın savunma opsiyonlarına sahip mi olması lazım? Ceza sahası içinde rakibe tekme atıp penaltı yaptırmaması için takımın tandemi iyi mi oturtması lazım? İsabetli orta açtırması için illa birinin çapraz koşu mu yaptırması gerekiyor? Bırak ortayı yanındaki adama pas atarken zorlanıyor yahu.. Bunları düzgün yapabilmesi için ne olması gerekiyor takımda? Kendisinden kısa/aynı boyda olan oyuncu bunun üzerinden uçarak kafa vurup golü atıyor. Sıçrayıp topu uzaklaştırması için takımdaki herkesin çok iyi mi oynaması lazım? Sorun takımın yediği pozisyonlar‚ yediği goller değil‚ herhangi bir oyuncunun dahi rahatlıkla doğru müdahaleyi yapacağı pozisyonlarda saçma sapan hareketler yapması..

Yahu bu kazma‚ o yeteneksiz ayağıyla duran topların başına geçiyordu bir de. Kariyeri boyunca duran toptan herhangi bir asist/gol kazandırmış mı takıma o bile belli değil.

Artık bu adam nasıl uğursuzsa‚ bizde olduğu 7 sezon boyunca şampiyon olduğumuz tek sezon‚ 6 maça çıktığı 2013/14 sezonuydu. Sol beki Hasan Ali olan takımın şampiyon olabilmesi resmen mucize..

7 Sezon boyunca bizde oynuyor. Bu 7 sezonda kaç tane tek başına kestiği atak var?

Rakip sol bekte Hasan Ali´yi görünce tüm hücum organizasyonlarını o bölgeden şekillendiriyor. Rakip için bulunmaz nimet. Hafife alınacak bir oyuncu değil çünkü bu kazma yüzünden her sezon en az 1.5 Milyon €´muz çöpe gidiyor.


  
08.07.2019 00:26 Pazartesi #3331

BeAtly
Hasan Ali Kaldırım


Mesajı Gönderen: Ayrton:cLink:0359130



Kendi tutması gereken adamı kaçırıyorsa ve bunu sürekli yapıyorsa suçlu kendisidir.

Takımın tüm hücum ve savunma zaaflarını kendisine bağlamıyorum. Kendi sorumluluk alanındaki hatalarından bahsediyorum. Yıllardır stoperde bu kazmanın açıklarını kapatan birileri oluyordu. Bu sene iyice defoları ortaya çıktı.

Sorun bu adamın oyuncu geçememesi‚ takımın tüm açıklarını kapatamaması değil. Yanından geçen adamı izliyor bu herif yahu. Bırakın tüm opsiyonları‚ kendi önündeki adamı tutamıyor. Biz tüm açıkları kapatsın‚ 2 tane daha ciğer taksın her yere koşsun demiyoruz. Kendi yapması gerekeni yapsın yeter. Saçma sapan yerlerde saçma sapan top kayıpları yapmasın‚ saçma sapan fauller yapmasın‚ rakibe saçma sapan asistler yapmasın‚ çalım yedikten sonra rakibi arkadan izlemesin‚ rakip orta açacakken‚ rakip daha rahat orta açsın diye 4-5 metre mesafede boş boş beklemesin diyoruz. Bunları yapmadıktan sonra sol bekte herhangi bir oyuncunun olup olmamasının bir faydası yok zaten.

Bu adamın yanından geçen adamı marke edebilmesi için takımın savunma opsiyonlarına sahip mi olması lazım? Ceza sahası içinde rakibe tekme atıp penaltı yaptırmaması için takımın tandemi iyi mi oturtması lazım? İsabetli orta açtırması için illa birinin çapraz koşu mu yaptırması gerekiyor? Bırak ortayı yanındaki adama pas atarken zorlanıyor yahu.. Bunları düzgün yapabilmesi için ne olması gerekiyor takımda? Kendisinden kısa/aynı boyda olan oyuncu bunun üzerinden uçarak kafa vurup golü atıyor. Sıçrayıp topu uzaklaştırması için takımdaki herkesin çok iyi mi oynaması lazım? Sorun takımın yediği pozisyonlar‚ yediği goller değil‚ herhangi bir oyuncunun dahi rahatlıkla doğru müdahaleyi yapacağı pozisyonlarda saçma sapan hareketler yapması..

Yahu bu kazma‚ o yeteneksiz ayağıyla duran topların başına geçiyordu bir de. Kariyeri boyunca duran toptan herhangi bir asist/gol kazandırmış mı takıma o bile belli değil.

Artık bu adam nasıl uğursuzsa‚ bizde olduğu 7 sezon boyunca şampiyon olduğumuz tek sezon‚ 6 maça çıktığı 2013/14 sezonuydu. Sol beki Hasan Ali olan takımın şampiyon olabilmesi resmen mucize..

7 Sezon boyunca bizde oynuyor. Bu 7 sezonda kaç tane tek başına kestiği atak var?

Rakip sol bekte Hasan Ali´yi görünce tüm hücum organizasyonlarını o bölgeden şekillendiriyor. Rakip için bulunmaz nimet. Hafife alınacak bir oyuncu değil çünkü bu kazma yüzünden her sezon en az 1.5 Milyon €´muz çöpe gidiyor.



Bence adama fena takmışsınız Bu saydığınız her şeyi her savunma oyuncusu yapıyor. Önemli olan topluca takımı ayağa kaldırmak‚ herkesin daha güvenle oynayabilmesini sağlamaktır. Böyle olmadığı sürece kendinize bir günah keçisi yaratır‚ her olumsuz hareketini sanki düşmanı takip eder gibi not tutarsınız.

Bahsettiğim savunma kurgusundaki rahatlama oyuncunun rahat geçilmemesini sağlar‚ saçma sapan hata yapmamasını sağlar. Kendi hayatınıza da uyarlayabilirsiniz bunu. Güvenli bir ortamda kendi yeteneklerinizi çok daha rahat gösterirsiniz. Kaldı ki Hasan Ali özelindeki konuda takım içindeki güven ortamından çok defansif alternatifleri azaltmak önemli demiştim. Yani karşınızdaki adamın pas yollarını tıkar‚ koşuyla geçmeye çalıştığında arkasındaki tandemle karşılayacak şekilde durursanız sadece birebir geçilmeye kalır olay. Ama siz arkayı veya sağı solu boşaltırsanız defans geçilmeye mahkumdur. Hem de yürüyerek bile geçilebilir diğer hamlelerini kapatayım derken. Futbol oynadıysanız bilirsiniz az çok.

Bizim kaç senedir yaptığımız basit hatalar sadece 1 oyuncuya endeksli değil ki. Tüm defans oyuncuları saçma sapan hata yapıyorlar. Bu bireysel beceriksizliği değil‚ ya komple kalitesizliği‚ ya da kurgusal ciddi eksikleri gösterir. Takım birbirine yardım etmiyor. bahsettiğim defansif kolektif rahatlığı sağlayamıyor. Öyle olunca da kime takarsanız dünyanın en kötü oyuncusu olarak görünebilir çok rahat. Bu sebeptendir ki başka takımlarda beğendiğimiz oyuncular bizde dikiş tutturamıyor veya bizden giden oyuncular dışarıda devleşiyor.

Bence kendi değerinize karşı bu kadar acımasız olmayın‚ her cümlenizde kazma kazma diye bahsetmeyin derim ben. Yine karar sizin ama genel olarak ben doğru bulmuyorum bu tarzı.

Bir de 7 sezondur bizde oynuyor demişsiniz. Sizce üste para mı veriyordur oynamak için? Belki de bizlerin göremediği bir şeyler var adamda? Sadece hatalarıyla yargılamıyor belki herkes?

Uzun süredir keyifsiz giden takımdan dolayı forumdaki bu bireysel hedef almalar benim gibi çoğu forumdaşın da keyfini ekstra kaçırıyor. Bu sebeple de pek yazmıyorum. Sanırım aynı moda dönmem en doğrusu

Sizlere iyi forumlar




  
08.07.2019 00:48 Pazartesi #3332

Ayrton
Hasan Ali Kaldırım


Mesajı Gönderen: BeAtly:cLink:0359131



Bence adama fena takmışsınız Bu saydığınız her şeyi her savunma oyuncusu yapıyor. Önemli olan topluca takımı ayağa kaldırmak‚ herkesin daha güvenle oynayabilmesini sağlamaktır. Böyle olmadığı sürece kendinize bir günah keçisi yaratır‚ her olumsuz hareketini sanki düşmanı takip eder gibi not tutarsınız.

Bahsettiğim savunma kurgusundaki rahatlama oyuncunun rahat geçilmemesini sağlar‚ saçma sapan hata yapmamasını sağlar. Kendi hayatınıza da uyarlayabilirsiniz bunu. Güvenli bir ortamda kendi yeteneklerinizi çok daha rahat gösterirsiniz. Kaldı ki Hasan Ali özelindeki konuda takım içindeki güven ortamından çok defansif alternatifleri azaltmak önemli demiştim. Yani karşınızdaki adamın pas yollarını tıkar‚ koşuyla geçmeye çalıştığında arkasındaki tandemle karşılayacak şekilde durursanız sadece birebir geçilmeye kalır olay. Ama siz arkayı veya sağı solu boşaltırsanız defans geçilmeye mahkumdur. Hem de yürüyerek bile geçilebilir diğer hamlelerini kapatayım derken. Futbol oynadıysanız bilirsiniz az çok.

Bizim kaç senedir yaptığımız basit hatalar sadece 1 oyuncuya endeksli değil ki. Tüm defans oyuncuları saçma sapan hata yapıyorlar. Bu bireysel beceriksizliği değil‚ ya komple kalitesizliği‚ ya da kurgusal ciddi eksikleri gösterir. Takım birbirine yardım etmiyor. bahsettiğim defansif kolektif rahatlığı sağlayamıyor. Öyle olunca da kime takarsanız dünyanın en kötü oyuncusu olarak görünebilir çok rahat. Bu sebeptendir ki başka takımlarda beğendiğimiz oyuncular bizde dikiş tutturamıyor veya bizden giden oyuncular dışarıda devleşiyor.

Bence kendi değerinize karşı bu kadar acımasız olmayın‚ her cümlenizde kazma kazma diye bahsetmeyin derim ben. Yine karar sizin ama genel olarak ben doğru bulmuyorum bu tarzı.

Bir de 7 sezondur bizde oynuyor demişsiniz. Sizce üste para mı veriyordur oynamak için? Belki de bizlerin göremediği bir şeyler var adamda? Sadece hatalarıyla yargılamıyor belki herkes?

Uzun süredir keyifsiz giden takımdan dolayı forumdaki bu bireysel hedef almalar benim gibi çoğu forumdaşın da keyfini ekstra kaçırıyor. Bu sebeple de pek yazmıyorum. Sanırım aynı moda dönmem en doğrusu

Sizlere iyi forumlar




Bu saydığımı her savunma oyuncusu yapmıyor. Andre Santos bunları yapmıyordu‚ Caner bunları yapmıyordu‚ Roberto Carlos‚ Ümit Özat hatta Ziegler bile bunu yapmıyordu..

Hocam siz benim dediğimi halen anlamıyorsunuz. Çok düzgün bir savunma düzeninde‚ ben şimdiki halimle de adam geçirmem. Zaten sorun da o değil. Ne demek istediğimi halen anlamıyorsunuz. Hasan Ali‚ sıradan bir savunma oyuncusunun yapabileceği savunmayı dahi yapamıyor. Takımın yediği tüm atakların Hasan Ali´den kaynaklandığını söylemiyorum. Hasan Ali´nin yaptığı saçma sapan bireysel hatalardan bahsediyorum ben.

Yahu siz Hasan Ali‚ diğer rakip oyuncular çapraz koşu vs. yaptığı için mi bu kanat yol geçer hanı oluyor zannediyorsunuz? Yahu tüm bunları geçtim‚ yanındaki adam dibinden kafa vururken de mi bizim savunma tandemi hata yapıyor?

Hücumdayken önünde oynayan oyuncu karşısındaki adamı çekmediği için mi rakibe çarptırıyor? Ya da önünde adam olmadığı zaman yanında hiç kimse olmadığı için mi orta açarken topu tribünlere yolluyor?

Sizin bu mantığınızla gidersek‚ mükemmel savunma düzenine sahip olmayan hiç bir takım bireysel hatadan dolayı gol yiyemez sonucuna varıyorum.

Hasan Ali‚ takım iyiyken de oynayamıyordu. Allahtan Ersun ilk geldiği sezon bunun ne halt olduğunu anlayıp oynatmadı da şampiyon olabildik.


Bu takımda Selçuk Şahin 12 sene oynadı‚ Cristian Baroni 5 sene oynadı‚ Volkan Demirel 15 senedir oynuyor‚ Alper Potuk 6 senedir oynuyor‚ kendi takımında 600 bin €´ya oynayan‚ bize küfreden İsmail Köybaşı kaptanlık bandını taktı‚ Mehmet Topal gibi kendini solak zanneden kalastan 7 sene sonra yeni kurtulduk. Siz Fenerbahçede sadece hakedenlerin oynadığını falan mı zannediyorsunuz? Bu oyuncularda ne vardı da oynadılar bunca sene?

Hasan Ali´nin bu oyunculardan ne farkı var peki? Adamın bir gollük katkısı varsa‚ 5 gollük zararı var. Bjk maçında insanüstü gol atmasına rağmen yediğimiz gollerden bir tanesi doğrudan kendi hatası. Zenit maçında yediğimiz iki gol doğrudan bunun hatası..

Hasan Ali sadece kötü oynamıyor. Karakter konusunda sıkıntıları da var. Kötü oynadığı maçtan sonra özür dilemiyor ama şaş kaza gol ya da asist yaptığı maçtan sonra taraftara hareket yapıp gördüğü her mikrofana atlıyor..

Siz hala‚ takımın bu formsuzluğunun bunun gibi vasatlar olduğunu anlayamadığınız‚ tepki göstermediğiniz sürece bu takımdan hiç bir şey olmaz..

Mesaj Ayrton tarafından düzenlenmiştir...


  
08.07.2019 15:48 Pazartesi #3333

Milla Jovovich
Hasan Ali Kaldırım

Açın maç izleyin sonra konuşun. Hasan ali dediğin adamın ne savunması savunma ne hücumu hücum. Yeteneksizin teki. Maç izlemeyen adamlar hasan ali duyarı kasıyor.


  
08.07.2019 16:24 Pazartesi #3334

SerdarG
Hasan Ali Kaldırım


Mesajı Gönderen: Ayrton:cLink:0359132



Bu takımda Selçuk Şahin 12 sene oynadı‚ Cristian Baroni 5 sene oynadı‚ Volkan Demirel 15 senedir oynuyor‚ Alper Potuk 6 senedir oynuyor‚ kendi takımında 600 bin €´ya oynayan‚ bize küfreden İsmail Köybaşı kaptanlık bandını taktı‚ Mehmet Topal gibi kendini solak zanneden kalastan 7 sene sonra yeni kurtulduk. Siz Fenerbahçede sadece hakedenlerin oynadığını falan mı zannediyorsunuz? Bu oyuncularda ne vardı da oynadılar bunca sene?

Mesaj Ayrton tarafından düzenlenmiştir...







  
08.07.2019 17:44 Pazartesi #3335

h3p4t1t
Hasan Ali Kaldırım

hasan ali çok iyi bir yedek olur.. ne aşağısı ne yukarısı.


  
08.07.2019 20:32 Pazartesi #3336

PorscheCaymanGTS

Mbappe kanat değiştirdi beee hey yavrum heyyy, gelsin Messi Ronaldo Neymar... Working hard


  
13.07.2019 04:31 Cumartesi #3337

pasa_eren

Hasan’ı Bundesliga’ya veya WHU’ya 5’e satsak güzel iş olur. Kolarov sol bek oynamam diyorsa da gider sağlam bi sol bek çakarız. Alberto Moreno kaliteli bir bek mesela. Bildiğim kadarıyla hala boşta. Hasan ile şampiyon olunacağına inanmıyorum.


  
13.07.2019 06:24 Cumartesi #3338

emreyerebakan
Hasan Ali Kaldırım

H.Ali´nin çok üstüne gidiliyor.
H.Ali çalışıyor elinden geleni yapıyor.

http://www.copunesahipcik.org


  
Paylaş 
Sayfa: 1....365.366.367.368.369.370.[371].372.373.374.375.376.377....430